بازار خرید خرمای زاهدی صادراتی

خرید خرمای زاهدی صادراتی

جهت خرید خرمای زاهدی صادراتی بهتر است این محصول را از مراکز معتبر و تخصصی تهیه نمایید. چرا که فرآیند تامین کالا و صادرات خرما زاهدی اگر به صورت حرفه ای صورت گیرد، می تواند برای شما سود بازرگانی بسیار خوبی داشته باشد. برعکس در صورت عدم رعایت این موضوع می تواند بخشی از سرمایه شما به عنوان ضرر از دست برود.
به همین دلیل برای این که بتوانید خرما زاهدی باکیفیت، درجه یک و مناسب بازار هدف خود انتخاب نمایید، لازم است ابتدا شناخت کافی نسبت به انواع این رقم داشته باشید.

بازار خرما زاهدی

انواع خرمای زاهدی در بازار ایران

خرمای زاهدی یا خرما قصب یکی دیگر از ارقام پرمصرف و صادراتی ایران است که در همه ی استان های جنوبی آن کاشت و برداشت می شود. رنگ این محصول با توجه به میزان بافت و رطوبت به گونه ای است که آن را در زمان برداشت در طبقه ی خرمای خشک و یا نیمه خشک قرار می دهند. همین موضوع باعث شده تا شرایط نگهداری و حمل و نقل آن راحت تر شده و نسبت به ارقام رطبی ماندگاری بسیار بالاتری داشته باشد.
پراکندگی گسترده تولید خرما زاهدی در استان های مختلف باعث شده رقمی که از نخیلات جمع آوری می شود با توجه به رنگ و اندازه متفاوت باشد.
از مهمترین این مراکز می توان به خرما زاهدی بوشهر اشاره کرد. در همین استان مناطقی را داریم که خوش آب و هوا بوده و رقمی درشت و طلایی رنگ و گوشتی از آن برداشت می شود. مثل خرما زاهدی پشتکوه.
در سایر مناطق که از گرما و رطوبت بالاتری برخوردار هستند مانند اهرم، وحدتیه، برازجان و آبپخش، رقمی با سایز متوسط و قهوه ای نسبتا پررنگ تر تولید می گردد.
در ادامه، استان فارس را داریم که در کنار خرمای شاهانی، رقم زاهدی نیز در حجم های بسیار بالا در آن تولید می شود. از مهمترین آن ها می توان به خرما زاهدی فراشبند، خرما زاهدی قیروکارزین و خرمای زاهدی جهرم اشاره کرد.
در واقع مراکزی که به آن اشاره شد از مهمترین مراکز بازار خرمای زاهدی در ایران به شمار می آیند. البته این رقم در بخش هایی از استان کرمان و سیستان و بلوچستان نیز کشت می شود.

خرید خرما زاهدی

خرید خرمای زاهدی صادراتی

بسیاری از متخصصین فعال در حوزه ی بازار این محصول به خوبی می دانند که مهم است چه محصولی را و از کجا خریداری کنند. به همین دلیل هم هست که شما اگر به خوبی نسبت به مناطق معرفی شده شناخت کافی داشته باشید می توانید محصولی را با قیمت مناسب و باکیفیت تهیه نمایید. همچنین تحت تاثیر تبلیغات خوش رنگ و لعاب بسیاری از مجموعه ها و سایت ها قرار نگیرید.
اما پس از این موضوع باید بررسی کنید که کدام یک از فروشندگان خرما زاهدی می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف نمیاد. پیشنهاد ما مجموعه هایی است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند و تجربه ی خوبی داشته و به نیکی از آن ها یاد می شود. مجموعه هایی که راه و چاه را دانسته و با توجه به تجربه و پیشینه ی آن ها، در انتخاب هر چه بهتر محصول برای بازار هدف شما کمک می کنند.
به عبارت دیگر، مجموعه هایی که تنها به فکر فروش همان محصول نیستند. بلکه بررسی می کنند که چه محصولی می تواند برای بازار هدف شما مناسب بوده و در این زمینه شما را راهنمایی می کنند.
این موضوع را می توانید به صورت حضوری، منطقه به منطقه و مراجعه به تولیدی های مختلف مطلع شوید. اما راه دیگر خرید خرما زاهدی برای صادرات به بازار هدف شما، می تواند فضای کسب و کار آنلاین باشد. فضایی که با چند کلیک ساده می توانید گروه بیشماری از عرضه کنندگان را آنالیز و بررسی کرده و با توجه به پارامترهای ذکر شده در بالا، آن ها را به خوبی مقایسه کرده و بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]یک توصیه کلیدی از مجموعه ما برای شما این که قبل از اقدام به خرید، به خوبی مطلع شوید که آیا آن رقم از زمان برداشت تاکنون در جای خشک و خنک نگهداری شده است یا خیر؟ اکیدا توصیه می گردد که از خرید خرما زاهدی (صرف نظر از کیفیت آن) که در خارج از سردخانه نگهداری می شود، خودداری نمایید.[/hwgold-dash]

شما می توانید در کنار سایر بررسی های خود، با مجموعه ی ما نیز که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشته و به عرضه مستقیم و عمده انواع خرمای زاهدی می پردازد، همکاری نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *