فروش خرما مضافتی جیرفت به صورت مستقیم

در این مجموعه فروش خرما مضافتی جیرفت مستقیما از این منطقه به سراسر ایران و جهان صورت می گیرد. همواره می توانید جهت خرید عمده خرما مضافتی به صورت حضوری و رویت کامل بار و یا غیر حضوری اقدام نمایید.

خرمای مضافتی جیرفت

انواع خرمای جیرفت کدامند؟

استان کرمان یکی از بزرگترین قطب های تولید خرمای ایران می باشد. هر چه به جنوب این استان نزدیکتر می شویم نخلستان های سراسر سبز را خواهیم دید.
طبق آمار جهاد کشاورزی، بیش از ۳۲ هزار هکتار سطح زیر کشت نخیلات جنوب این استان می باشد. از این میزان پیش بینی حدودا ۲۱۰ هزار تن انواع خرما برآورد می شود.
هر یک از این مناطق خاستگاه خرمای خاصی می باشد که در این مقاله به منطقه ی جیرفت بیشتر می پردازیم. در این منطقه نیز خرماها در سه طبقه ی زودرس، میان رس و دیررس طبقه بندی می گردند.
در جیرفت و اطراف آن انواع خرمای تجاری و غیرتجاری در رنگ و اندازه های مختلف تولید می گردد. شاید از مهمترین ارقام آن که خیلی از تجار آن ها را می شناسند می توان به خرما کلوته و خرمای مضافتی جیرفت اشاره کرد.
البته از دیگر ارقام این منطقه می توان به خرما مرداسنگ، ربی، خنیزی، آل مهتری، نگار، گوردیال، مجول، هلیله ای و زاهدی نام برد.

فروش مستقیم خرما مضافتی

فروش مستقیم خرما مضافتی جیرفت

همانطور که در بالا اشاره شد، یکی از انواع خرمای مضافتی تولید شده در ایران از لحاظ منطقه، مربوط به منطقه ی جیرفت و اطراف آن می باشد.
از آن جا که این محصول از دیرباز تا به امروز مشتریان زیادی را در بازار داخل و خارج داشته است، از این رو بدیهی است که فروشندگان آن نیز رو به افزایش باشد.
اما کدام دسته از این فروشنده ها برای شما مناسب است؟ با توجه به این که قیمت پیشنهادی هر کدام متفاوت می باشد، بهترین انتخاب کدام است؟
در بین تجار، صادرکنندگان و فعالین، هر سال رقابت تنگاتنگ تر شده است. بنابراین می طلبد که آن ها این محصول را با شرایط بهتر یا قیمت بهتری تهیه نمایند.
یکی از این موارد، خرید مستقیم از مرکز می باشد. از این رو، تجار به صورت حضوری و مراجعه به منطقه ی جیرفت و بررسی مجموعه های مختلف، تلاش می کنند تا انتخاب درستی را داشته باشند.
یکی از مجموعه های تولیدی ما نیز در نزدیکی جیرفت می باشد. علاقه مندان و فعالین این حوزه از سراسر ایران و جهان می توانند بهترین این محصول را به صورت مستقیم از این منطقه ثبت سفارش نمایند.

به این مقاله امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *