مرکز خرید انواع خرما پیارم

مرکز خرید خرما پیارم

استان هرمزگان را می توان بزرگترین مرکز خرید خرما پیارم در ایران معرفی نمود. دلیل آن نیز سطح زیر کشت بالای این رقم در این منطقه می باشد. اگر قصد خرید انواع خرمای پیارم درجه یک حاجی آباد را به صورت عمده و با قیمتی دست اول دارید، می توانید به صورت حضوری و  اینترنتی از این مجموعه اقدام نمایید.

خرمای پیارم درجه یک

انواع خرمای پیارم براساس کیفیت

اگر چرخی در بازار میوه فروشان بزنید، تنوع گسترده ای از میوه ها را خواهید دید. مثلا سیب که در چندین منطقه ایران تولید می شود. این محصولات علی رغم ظاهر و رنگ تاحدودی نزدیک به هم، قیمت های مختلفی دارند. این موضوع در مورد میوه نخل که همان خرما است نیز به همین شکل می باشد. در این مقاله به رقم پیارم اشاره می کنیم.
این رقم نیز از آن جایی که صرفه اقتصادی برای نخل داران دارد، به دنبال آن در استان های مختلف ایران کاشت و برداشت می شود. به همین دلیل هر یک از این مراکز می تواند پایگاه تامین، تولید و یا همان خرید و فروش در نظر گرفته شود. مثلا استان هرمزگان که از بزرگترین مراکز خرید و فروش خرما پیارم درجه یک و همچنین سایر کیفیت ها می باشد.
آیا رقم تولیدی سایر استان ها کیفیت مناسبی ندارند؟ و آیا همه ی ارقامی که فروشندگان عرضه می کنند، به راستی درجه یک هستند؟ پاسخ منفی است. چرا که به هر حال هستند نخل دارانی که به مراتب رسیدگی های بسیار خوبی بر محصول داشته و دارای نخیلات باکیفیت هستند. اما حجم تولید آن ها در هر منطقه متفاوت است.
به طور کلی، خرمایی که سایز آن از ۳ تا ۵ سانت و رنگ آن قهوه ای تیره باشد، تحت عنوان خرما پیارم درجه یک معرفی می شود و خارج از آن در قالب رقم معمولی و یا درجه دو عرضه می گردد.

خرمای پیارم هرمزگان

بزرگترین مرکز خرید خرما پیارم

همانطور که در بالا اشاره شد، استان هرمزگان بزرگترین قطب تولید خرما پیارم در ایران به شمار می آید. منطقه ای که علی رغم این که به بنادر نزدیک است، اما مناطق ناب شمالی آن خاستگاه محصول معروف و محبوب پیارم هستند.
اما از آنجایی که سطح زیر کشت نخیلات خرمای پیارم نسبت به سایر مناطق بیشتر است، بنابراین می توان به جرات گفت که بزرگترین منطقه تولید این رقم می باشد.
حال افرادی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، دیگر به خوبی دریافتند که محصول چه منطقه ای را انتخاب کرده و یا یه کجا باید مراجعه نمایند. البته مجموعه هایی که در این منطقه فعالیت دارند، سیستم معاملات غیرحضوری خود را نیز دارا می باشند. منظور همان خرید آنلاین خرما پیارم با تضمین کیفیت و یا اصالت کار می باشد.
به طور خلاصه، اگر قصد دارید زمان را از دست نداده و از قیمت های دست اول و مناسب این محصول بهره مند گردید، استان هرمزگان بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. هر چند که ما در این وب سایت کلیه ی اطلاعات مهم و ضروری را به صورت تخصصی در اختیار شما قرار داده ایم.

به این مقاله امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *