مرکز خرید و فروش خرما پیارم درجه یک

خرما پیارم درجه یک

در ایران واحدهای تولیدی و بسته بندی، بزرگترین مراکز عرضه خرما پیارم درجه یک می باشند. هر ساله اول مهر ماه تقاضا برای خرید و فروش خرمای پیارم مرغوب و درجه دو در استان های خرماخیز ایران آغاز می شود. قبل از آن که به مباحث کیفی محصول بپردازیم، توصیه می شود که برای درک بهتر این مقاله ابتدا با انواع خرما پیارم آشنا شوید.

خرمای پیارم درجه یک

انواع خرمای پیارم براساس کیفیت

قطعا در بازار خرما پیارم ایران، می دانید که خریداران و فروشندگان بسیار زیادی فعالیت می کنند. که هر یک دم از بهترین کیفیت، بهترین قیمت و … می زنند.
اما تصمیم برای افرادی که تجربه ی کمی در این حوزه دارند بسیار سخت است. به کدام گروه می توانم اعتماد کنم؟ کدام گروه راست می گویند؟ راه حل اصولی کدام است؟ چگونه می توان بهترین خرما پیارم را انتخاب کرد؟
ابتدا این سوال را از خود بپرسید که آیا برای بازار هدف شما باید حتما بهترین این محصول انتخاب شود؟ و یا این که شما می بایست محصولی متناسب با بازار هدف خود انتخاب و خریداری نمایید؟
اگر بخواهیم خیلی خلاصه به طبقه بندی خرمای پیارم تولید شده در ایران براساس فاکتورهای کیفیت بپردازیم، می توان موارد زیر را در نظر داشت (در این جا پارامترهای اندازه، رنگ، ظاهر و یکدست بودن آن مورد توجه قرار گرفته است). که این موارد به ترتیب زیر می باشند:

  • خرما پیارم سوپر سلکت
  • خرما پیارم سلکت
  • خرما پیارم معمولی
  • خرما پیارم درجه دو
  • خرما پیارم صنعتی
  • خرما پیارم بدون هسته

خرید و فروش خرما پیارم

خرید و فروش خرما پیارم درجه یک

شاید در بازار گروهی از افراد با طبقه بندی فوق، زیاد آشنایی نداشته باشند. و یا این طبقه بندی محدود تر و با نام های متفاوت در مجموعه های دیگر معرفی گردد. اما مجموعه ی ما معتقد است که این طبقه بندی به قدری دقیق و شفاف می باشد که نیاز متقاضیان را به درستی هدف گذاری می کند.
همانطور که در بالا اشاره شد، به دلیل صرفه اقتصادی بالا، این رقم در همه ی استان های خرماخیز ایران تولید می شود. از آن جایی که خرمای پیارم یک رقم دیررس به شمار می آید، بنابراین تقربیا در انتهای شهریور ماه و با توجه به شرایط آب و هوایی، فرآیند برداشت این رقم از نخیلات تا پایان مهر ادامه پیدا می کند.
در همه ی این مراکز ذکر شده، استان هرمزگان بیشترین سطح زیر کشت و حجم تولید انواع خرما پیارم ایران را دارا می باشد.
البته در نظر داشته باشید که در کنار این مورد، بیشترین حجم تولید خرما پیارم براساس پارامترهای بالا را نیز منطقه ی حاجی آباد استان هرمزگان به خود اختصاص می دهد. رقمی که به دلیل سایز درشت و رنگ پررنگ و ظاهر بسیار شفاف، به خرمای پیارم شکلاتی نیز معروف است.
رقم جمع آوری شده از دل نخیلات ابتدا به کارگاه های سورتینگ و بسته بندی انتقال داده می شود. در نهایت به بازارهای داخلی از جمله بازار خرما فروشان در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و … و سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای حوزه ی خلیج فارس، کشورهای CIS و برخی کشورهای اروپایی صادر می گردد.
این مجموعه به عنوان یک مرکز خرید و فروش خرما پیارم به صورت اینترنتی از طریق این سایت و همچنین به صورت حضوری (در حاجی آباد هرمزگان)، آماده همکاری با تجار و بازرگانان، سرمایه گذاران و نخل داران می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *