پخش عمده خرمای زاهدی درجه یک

پخش عمده خرمای زاهدی

پخش عمده خرمای زاهدی به سراسر کشور آغاز شد. در این مجموعه انواع خرمای زاهدی بوشهر از جمله منطقه پشتکوه و همچنین خرمای جهرم و قیروکارزین استان فارس به صورت مستقیم عرضه می گردد. همچنین کلیه محصولات به شرط تازه و درجه یک بودن تضمین می گردد.

خرمای زاهدی درجه یک

منظور از خرمای زاهدی درجه یک چیست؟

قطعا با ضرب المثل هر گردی گردو نیست به خوبی آشنا هستید. این موضوع در خصوص انواع خرما نیز صدق می کند. به عبارت دیگر، هر خرمایی نمی تواند درجه یک باشد. و نباید شما تحت تاثیر تبلیغات بسیاری از مجموعه ها و فروشگاه ها قرار گیرید. کافیست روش های تشخیص یک خرمای مرغوب و باکیفیت و تفاوت آن را با رقم معمولی و یا درجه دو بدانید.
بسیاری از خریداران خرمای زاهدی در ابتدا به محل نگهداری خرما توجه می کنند. شاید این موضوع برای شما خیلی اهمیت نداشته باشد، اما در نظر داشته باشید خرمایی سالم، تازه و باکیفیت می ماند که در جای مناسب مثل سردخانه نگهداری شده باشد. از این رو توصیه می گردد از خرید رقم نگهداری شده در انبارهای معمولی و فاقد سردخانه اکیدا خودداری نمایید.
موضوع بعدی که به آن توجه می شود منطقه ی برداشت محصول می باشد. چرا که شرایط آب و هوایی هر منطقه باعث می شود هر رقمی که تولید می گردد از لحاظ شکل، اندازه، رنگ و حتی تا حدودی طعم آن متفاوت باشد. مثلا رقم خرمای زاهدی پشتکوه در استان بوشهر با توجه به شرایط آب و هوایی که دارد نسبت یه سایر مناطق این استان از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. و یا رقم خرما زاهدی فراشبند در استان فارس و همچنین خرما زاهدی قیروکارزین از کیفیت بالاتری در این استان برخوردار هستند.
در نهایت می بایست به نوع بسته بندی و یکدست بودن محصول توجه نمود. منظور از یکدست بودن اینجا تنها به یک، پنج و یا ده کارتن ختم نمی شود. بلکه منظور کلیت بار است.
عکس موارد ذکر شده می تواند محصول را در طبقات معمولی و حتی درجه دو قرار دهد.

پخش عمده خرما زاهدی

پخش عمده خرمای زاهدی به سراسر کشور

حال که با رقم درجه یک بیشتر آشنا شدید می بایست به دنبال مجموعه، گروه ها و یا فروشندگانی باشید که بتوانند صادقانه محصولی را با چنین فاکتورهایی به شما عرضه نمایند.
البته این نکته را همیشه در نظر بگیرید که بهترین فروشندگان خرما زاهدی افرادی هستند که محصولی متناسب با بازار هدف خود انتخاب می کنند. مثلا در نظر بگیرید که شما در یکی از استان های ایران هستید که در آن جا عموم مردم از سطح در آمدی نسبتا پایین تری برخوردار هستند. در این جا الزاما نباید شما از خرمای زاهدی خیلی گران و لوکس استفاده کنید. چرا که این موضوع به فروش بیشتر شما و رضایت ۱۰۰% مشتریان کمک نمی کند.
بنابراین توصیه می گردد با مشاوره رایگان از طریق مجموعه ی ما می توانید بهترین خرمای زاهدی ایران که می تواند برای بازار هدف شما مناسب باشد را بررسی و انتخاب نمایید.
از آن جا که سبد کالایی مجموعه ی ما تکمیل و اشراف کامل نسبت به مناطق تولید شده و همچنین بازارهای هدف وجود دارد، بنابراین امکان تامین و ارسال برای هر نوع سلیقه در این مجموعه فراهم می باشد.
بنابراین فرقی نمی کند کجای ایران هستید، چرا که شما می توانید به راحتی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده، علاوه بر مشاوره ی رایگان، این محصول را با گریدهای مختلف ثبت سفارش نمایید.
بدیهی است که پخش خرمای زاهدی در این مجموعه به صورت عمده (تناژ بالای حداقل ۴ تن) صورت می گیرد.
از این رو، اگر دنبال پخش و بازاریابی انواع خرمای زاهدی در شهر و یا منطقه ی خود هستید، امکان همکاری با مجموعه ما برای شما نیز فراهم می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *