صادرات خرما سایر به ارمنستان

صادرات خرما سایر به ارمنستان

هر ساله حجم زیادی از خرمای سایر صادراتی ایران یا همان خرمای استعمران به بسیاری از کشورهای جهان علی الخصوص مناطق اوراسیا ارسال می گردد. در این مقاله به بررسی و شرایط صادرات خرما سایر به ارمنستان و فرصت های موجود می پردازیم.

صادرات خرمای سایر

تجارت خرمای ایرانی با ارمنستان

کشور ارمنستان به عنوان یکی از کشورها برای اتصال ایران به مناطق اوراسیا می تواند موجب افزایش تجارت بین این دو کشور شود. ارمنستان را می توان یکی دیگر از دروازه ی رسیدن به بازارهای بین المللی دانست.
عوامل زیادی از جمله مرز زمینی و نزدیک، برخی اشتراکات فرهنگی و روابط دوستانه می تواند به افزایش تجارت انواع کالا بین دو کشور منجر شود.
موضوع ما انواع خرما است. مثلا می توان به خرمای سایر یا استعمران، خرما مضافتی، خرما کلوته، خرما زاهدی و خرما کبکاب اشاره کرد.
هر ساله بسیاری از تجار ایرانی و یا ارمنی با مراجعه و قرارداد با تولیدی های معتبر در استان های خرماخیز ایران سفارش خود را ثبت کرده و بیشتر از مرز و یا گمرک نوردوز، جلفا و تبریز صادرات خود را انجام می دهند.
از مهمترین مراکز تجارت و صادرات خرما به ارمنستان می توان به ایروان اشاره کرد.

صادرات خرمای سایر به ارمنستان

صادرات خرما سایر به ارمنستان

با توجه به توضیحات بالا دریافتید که فرصت و پتانسیل خوبی جهت تجارت بین ایران و ارمنستان وجود دارد. به ویژه در خصوص صادرات انواع خرما که به دنبال آن می توان به خرمای بسیار قیمت مناسب و با کیفیت بالای سایر یا استعمران اشاره کرد.
جهت صادرات خرمای سایر به کشور ارمنستان همیشه می بایست به دو مساله توجه نمود. اول این که شرایط ترخیص کالا از ایران به چه شکل است و آیا محدودیت هایی وجود دارد یا خیر؟ و مساله دوم این که می بایست به شرایط ترخیص در کشور مقصد نیز توجه نمود. چرا که هر کشوری قوانین و مقررات خاص خود را دارد. در برخی موارد مثلا شرایط کرونا باعث شده بود تا محدودیت هایی بابت این موضوع وجود داشته باشد. و افرادی که اطلاعات کامل در این زمینه نداشتند دچار زیان های بسیار سنگین شدند.
در ابتدا شما می بایست بازاریابی بسیار خوبی در رابطه با این رقم داشته باشید. در نهایت با انتخاب مجموعه های معتبر و تولیدی های متعهد، بهترین این رقم را که برای بازار هدف کشور ارمنستان مناسب می باشد انتخاب نمایید. که در بیشتر موارد خرما سایر در کارتن های ۵ و ۱۰ کیلوگرمی به صورت فله مورد پسند بازارها قرار می گیرد. هر چند که امکان تولید خرمای سایر خوزستان در بسته بندی های کوچک چند صد گرمی نیز فراهم و قابل عرضه می باشد.
در نهایت با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی دو کشور، تنها راه ارسال زمین ایت که در کوتاه ترین زمان ممکن انواع خرمای سایر به واسطه ی تریلی ها در ایران تشریفات گمرکی آن انجام و به کشور ارمنستان صادر می گردد.
جهت کسب اطلاعات تخصصی و بیشتر و همچنین ثبت سفارش انواع خرما سایر می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *