قیمت خرمای استعمران صادراتی

قیمت خرمای استعمران صادراتی

از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت خرمای استعمران صادراتی ایران می توان به اندازه، میزان سورتینگ و نوع بسته بندی محصول اشاره نمود. خرما اسنعمران از جمله ارقام تجاری و صادراتی ایران به شمار می آید که بزرگترین مرکز تولید انواع این رقم استان خوزستان می باشد. در این مقاله قیمت روز خرما سایر یا همان استعمران را جهت بازار داخل و بین الملل به نمایش گذاشته ایم.

خرمای استعمران صادراتی

خرما استعمران صادراتی

هر ساله بخش زیادی از رقم تولید شده در ایران علاوه بر بازار داخل به سایر کشورهای جهان صادر می گردد. یکی از بهترین ارقامی که بخش بسیار زیادی از آن به کشورهای دیگر ارسال می شود، می توان به خرمای استعمران یا خرما سایر اشاره نمود.
بزرگترین مرکز تولید، کاشت و برداشت این رقم، استان خوزستان می باشد. خرمای استعمران صادراتی خوزستان شهرت جهانی داشته و هر ساله به بسیاری از کشورهای جهان در حجم های بالا اصدر می گردد.
این محصول با توجه به ریز یا درشت بودن آن طبقه بندی و قیمت گذاری می شود. به عبارت دیگر، می توان گفت قیمت خرمای سایر درشت نسبت به رقم ریز آن بالاتر است. به مراتب در بازار هر چه این رقم سایز آن درشت تر، رنگ مشکی تر، گوشتی تر و از سورت مناسبی برخوردار باشد، تحت عنوان خرمای استعمران درجه یک معرفی می گردد.
اما رقمی که برای صادرات مناسب است توسط واحدها و تولیدی های بسته بندی عرضه می گردد. در این مجموعه ها خرما با سورت باغی که با مقداری گرد و خاک و ضایعات همراه است، مجددا سورت می شود. به عبارت دیگر، خرما پس از شستشو، گریدبندی شده و در نهایت در بیشتر موارد متناسب با نیاز و سفارش مشتریان روغن مجاز زده می شود و در بسته بندی های از قبل تعریف شده پک می گردد. محصول نهایی تحت عنوان خرما استعمران صادراتی عرضه می گردد.

لیست قیمت خرما استعمران

آخرین قیمت خرمای استعمران صادراتی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی از فاکتورهایی که می تواند بر روی قیمت خرما استعمران یا سایر تاثیرگذار باشد، اندازه یا سایز خرما است. یا اگر بخواهیم به صورت تخصصی صحبت کنیم، میزان سورتینگ محصول از جمله موارد موثر بر قیمت آن می باشد. به عبارت دیگر، هر چه خرما تمیزتر جمع شده باشد، ضایعات و مقدار پوستکی آن کمتر باشد، اصطلاحا خوش رویت بوده و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
این موارد تنها بخشی از عوامل موثر بر قیمت یک محصول است. از آن جایی که این رقم در مجموعه های مختلف با تخصص، تجربه و خدمات متفاوتی عرضه می شود، بدیهی است که قیمت پیشنهادی هر یک از این مراکز و مجموعه ها نیز می تواند متفاوت باشد.
البته در نظر بگیرید که قیمت خرما استعران تولید شده در این مجموعه ها با آن چه که از نخیلات جمع آوری می شود متفاوت خواهد بود.
همچنین ار عوامل دیگر تاثیرگذار بر قیمت، می توان به نوع بسته بندی خرمای استعمران نیز اشاره نمود. اما از آن جایی که در مجموعه ی تولیدی ما صفر تا ۱۰۰ این کار به صورت حرفه ای و با حاشیه سود معقول و منصفانه صورت می گیرد، تلاش کرده ایم تا در تصویر بالا آخرین قیمت خرمای استعمران صادراتی ایران را به نمایش بگذاریم.

به این مقاله امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *